Translate

on line

Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 2 Ιουλίου 2018

του Αλεξάνδρου Μπαξεβάνη: Ο πατέρας μου με έμαθε να προσεύχομαι για όλους και τελευταίο έμενα

Αποτέλεσμα εικόνας για προσευχηΦίλοι μου κάτι που με δίδαξε και με έμαθε ο πατέρας μου από μικρο είναι να προσεύχομαι πάντα πριν κοιμηθώ. Με έμαθε να προσεύχομαι ευχαριστώντας τον Θεό για την ήμερα που πέρασα ειτε είναι καλή είτε είναι κακή γιατί είναι το θέλημα Του Θεου .επίσης με έμαθε να προσεύχομαι πρώτα για
τον κόσμο και τελευταίο να αφήνω για έμενα , αυτό συνεχίζω μέχρι και σήμερα και πιστεύω και μέχρι να πάω στην αιωνία Ζωή Είναι από της λίγες φόρες που κάνω την προσευχή μου δημόσια και αυτό γιατί μέσα στους φίλους στο facebook μου υπάρχουν άνθρωποι αν και δεν είμαι Ιερέας που μου στέλνουν ονόματα να κάνω προσευχή στο Θεό .
Φίλοι μου το κάνω πάντα για όλο τον κόσμο και λέω

Δέσποτα παντοκράτορ,
ιατρέ ψυχών και σωμάτων,

ο ταπεινών και ανυψών,
παιδεύων και πάλιν ιώμενος,
τους ασθενούντας αδελφούς ημών επίσκεψαι εν τω ελέει σου.
Έκτεινον τον βραχίονά σου,
τον πλήρη ιάσεως και θεραπείας,
και ίασαι αυτούς,
εξανιστών από κλίνης και αρρωστίας.
Επιτίμησον τω πνεύματι της ασθενείας.
Απόστησον απ’ αυτών πάσαν πληγήν,
πάσαν αλγηδόνα,
πάσαν μάστιγα,
πάντα πυρετόν ή ρίγος.
Και ει τι έστιν εν αυτοίς πλημμέλημα ή ανόμημα,
άνες, άφες,
συγχώρησον δια την σην φιλανθρωπίαν.
Ναι, Κύριε, φείσαι των πλασμάτων σου, εν Χριστώ Ιησού τω Κυρίω ημών, μεθ’ ου ευλογητός ει, συν τω παναγίω και αγαθώ και ζωοποιώ σου Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν.

Γράφει ο Αλέξανδρος Μπαξεβάνης